Waarom begin ik een blog?

24-04-2017

De vraag kwam gelijk in me op. Waarom begin ik een blog? 

'nou omdat het gewoon super leuk is om mensen te vertellen over de dingen die jij leuk vindt'

En nu heb ik een eigen website....

Toen ik een keer bij een vriendin ging logeren begonnen we samen een blog. Uiteindelijk heb ik daar helaas geen tijd meer voor gehad op eraan te werken. Mijn vriendin heeft nu een eigen blog: https://thelittledream.webnode.nl/

En nu ben ik zelf gestard met een blog. Ik vind het super leuk om te doen. Ik heb nu vakantie dus kan ik veel artikelen schrijven. Doordeweeks word het aantal artikelen veel minder, want ik moet ook naar school.

Wil jij ook een blog beginnen of weet je het niet zeker? doe het gewoon. Je kunt er namelijk altijd gerust mee stoppen. Maak een website aan en begin gewoon met schrijven. Veel succes!

-Xxx- Me


Made 24-04-2017 (Life of Jasmine) (Instagram account: @blog_jr)
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin